mandag den 2. maj 2011

YES!!!

Jeg tror snart at jeg går på vandet. På stuegang i morges var lægerne meget meget tilfreds med mig, så meget at jeg stopper mine antibiotikabehandlinger med det samme. Samtidig fik jeg lovning på at hvis jeg fortsatte min fremgang kunne jeg komme hjem sidst på ugen. Jeg kan slet ikke få armene ned, så nu skal jeg bare have mine ben til at virke igen, men det skal nu nok komme. Jeg klarede selv at være i bad og vaske hår idag - godt nok siddende på badebænk, men alligevel, så var jeg godt tilfreds.
Jeg har fået startet op på træning og har været ude og gå på gangen, og det er ikke mangle på luft der holder mig tilbage men derimod mangle på muskler.

Jeg har haft besøg fra Fyn idag. Suzette skulle aflevere Louise på lejrskole med klassen og hun havde taget mor med også. Det var rigtig hyggeligt at se dem og få snakket. Mor havde taget billeder og sange med fra Camillas konfirmation i går og det var dejligt at se det hele.

Min ilt er nu sat ned til 2 l så jeg er kommet tilbage på min "gamle" iltbrille igen, så inden jeg ser mig om er jeg uden ilt igen. Jubii.

Nu vil jeg tøffe ud og finde en motionscykel, så jeg kan få gang i mine ben.

Dagens tanke: Hvad man har forspildt af minutter, kan ingen evighed erstatte!!! Lev livet......

3 kommentarer:

  1. Hej søde Tina <3
    Det var rigtig dejligt at se dig idag. Det er dejligt du nu har gjort så store fremskridt. Vi ses snart i Assens.
    Knus

    SvarSlet
  2. Hvor er det rart at læse, at det nu går hurtigt fremad. Håber du kommer hjem sidst på ugen :-)

    SvarSlet
  3. Tusind tak begge to. Det er bare så skønt, at det går den rigtige vej.

    Knus

    SvarSlet