tirsdag den 24. maj 2011

Hjemkomst

Hvor er det skønt at ligge her i min egen seng og slappe. Det er skønt at komme hjem før jeg havde beregnet det og det er endelig kun blevet muligt fordi jeg har lavet en fejl i mine piller. Eller fejl og fejl - der er meget tale om problemer i kommunikation :-).

I går aftes sagde en af sygeplejeskerne at de ikke havde mine nye piller liggende, så de skulle bestilles hjem. Af samme grund tog jeg mine prednisolon her til morgen, men da jeg havde stuegang om formiddagen blev der sagt at jeg ikke skulle have tage dem, men ventet til Medrol pillerne kom. Det var ikke let at vide. Kommunikationens svære kunst.

Jeg nåede omkring ambulatoriet og fik set hvor det lå og fik sagt hej. Jeg skal møde der på tirsdag. Først til røntgen kl. 10.30 og derefter i ambulatoriet. Det er en fin tid jeg har fået for jeg skal ikke alt for tidligt op.

Tiden på riget har gået rigtig godt denne gang. Der har været så meget hyggeligt selskab og der har været hygge på stuen og i buffen. Hvor er der mange dejlige mennesker derover.

Dagens positive: Skønt at komme hjem til fynsk rygeost og lunt brød. Ja ja nu taler hun om mad igen :-D - men endnu mere dejligt at komme hjem til min dejlige familie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar