lørdag den 28. maj 2011

dagen før dagen

Så er vi der hvor jeg tror at vi har styr på det hele til konfirmationen. Selvom jeg virkelig tænker igennem om der er noget jeg kan have glemt. Jeg har dog besluttet mig for at lokalerne er der, mad er der styr på og der er noget at drikke, så det kan ikke gå helt galt. Borderne blev lige så flotte - jeg vil endda sige flottere end jeg havde regnet med. De er efter Frederikkes valg dækket i sort og lime med et stref af sølv.

Jeg var på vægten i morges og min muskemasse var steget til 29,7 % fra 28,4. Så blev jeg lidt stolt. Jeg må så heller indrømme at jeg kan mærke at mine ben er meget brugte, og der er temmelig meget krampe i dem. De skal bare holde til i morgen og det bliver jo også begrænset hvormeget jeg skal gå i morgen - det meste bliver siddende.

Ellers har jeg det rigtig godt. Min iltning har jeg idag målt til 97-98 og jeg taber ikke så hurtigt luften. Dog slogs jeg forsat med kvalme og en smule opkastning, men jeg synes godt at jeg kan holde det værste væk med lidt piller så jeg holder det meste mad i mig.

Jeg ligger nu og lytter til regnen, men jeg er sikker for at solen nok skal skinne på os i morgen - måske ikke bogstaveligt men på anden vis vil jeg føle lyset i livet.

Dagens positive: Jeg bliver så rørt over alle de mennesker der har hjulpet som med at gøre dagen muligt. Vi er meget priviligeret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar