fredag den 13. maj 2011

Ny klippet.

Dagen i dag været meget bedre end i går. Mine kræfter er vendt tilbage og jeg kunne tage med mor i brugsen og handle. De er så søde de ansatte. De kommer glade hen, da jeg kom rundt i butikken og syntes at det er fantastisk, hvad der er ske med mig og at jeg kan gå uden ilt. Det glæder og varmer.

Charnette var forbi med de sødeste sommerblomster og vi kom til at tale om at hun skulle klippes i dag. Jeg kunne komme med og hun var endda så sød at køre mig frem og tilbage. Så nu er håret klar til konfirmation, selvom jeg tror Palle synes det var blevet lige kort nok - han er så glad for det lange, men det skal nok gro ud igen :-).

Mens jeg havde været væk havde jeg haft besøg fra Sparekassen Faaborg. To af pigerne havde været forbi med blomst og gavekort. De er da fantastisk søde og omsorgsfulde. Jeg er bare ked af at jeg ikke var hjemme og kunne hilse på dem.

Jeg har fået bestilt afhentning til søndag, og jeg fik den flyttet til 17.30 denne gang. Det er tidligt nok at komme på Riget for jeg skal jo bare over og sove. Tilgengæld glemte jeg at få ringet på Riget og få svar på mine blodprøver og det var næste aften da jeg komme i tanke om det. Jeg blev enig med mig selv om at havde de været meget slemme, så havde de nok kontaktet mig.

Dagens positive: Palle og jeg havde alene aften og fik lavet mad sammen for første gang i længere tid end jeg har kunne huske. Det var så hyggeligt, det var bare en skam at mine smagsløg stadig ikke virker, så den dejlige bøf så bedre ud en den smagte, men sikke en dejlig aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar