tirsdag den 17. maj 2011

Ingen afstødning

Jeg var heldig at komme til som nummer 3 i rækken til BAL, men kl. nåede alligevel at blive 10.30 inden alt var klar. Alt forløb efter planen og jeg fik at vide efterfølgende at alt så fint ud.

Tilgengæld er jeg blevet dårligere som dagen er gået. Min iltning er bare faldet og jeg har tabt pusten bare jeg skulle på toilettet. Det er en streg i regningen for jeg havde regnet med at jeg uden problemer skulle hjem i morgen - lige nu er jeg lidt usikker på om jeg bliver klar til det. Jeg har også haft opkastninger igen her til aften.

Jeg har lige været omkring røntgen for at sikre at der ikke er lavet et hul på lungen ved mit BAL. Billederne var fine så det er ikke derfor jeg er dårlig. Jeg må se hvad de finder ud af i morgen.

Dagens positive: Jeg er så glad for at jeg har fået en 0'er og dermed ingen afstødning. Jeg frygte at jeg skulle tilbage i prednisolon, men heldigvis er det ikke tilfældet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar