onsdag den 11. maj 2011

Nu i brun udgave :-)

Jeg fik ringet til Kommune for at sige at min genoptræningsplan ville blive sendt fra Riget, men også at jeg gerne ville fortsætte min træning ved Marianne. Hende jeg talte med kunne ikke love noget for det var hendes chef der skulle bestemme og som udgangspunkt skulle det foregå ved kommunen. Jeg fik forklaret hende at det var ikke et knæ der skulle trænes op og at Marianne havde sat sig ind i mig og min sygdom gennem lang til og min sygdom er så speciel. Hendes chef vil være der på fredag og så ville jeg få noget besked. Jeg håber og tror på at de lader fornuften råde.

Mor havde lovet at køre mig, så jeg kunne komme ud og få ordnet mine bryn og prøve at blive spray tan, så jeg ikke ligner en maddike mere for jeg var blevet meget bleg. Eftersom jeg ikke må tage sol så måtte jeg jo finde på noget andet. Det gave en dejlige brun farve og jeg valgte en mellembrun for ikke at blive helt sort. Behandlingen var i en kælder så jeg fik gået på trapper og det gik fint.

Vi kørte til Elgiganten bagefter for min mobil gik i stykker i går. Det er noget med højtaleren for jeg kan ikke høre noget, men dem jeg ringer til kan høre mig, så nu må vi se hvad de siger til den. Det var forøvrigt en god service for jeg kunne ikke finde min kvittering og så sendte de den til mig på mail så jeg kunne skrive den ud - luksus.

Tilgengæld får de ren minus i butikken for problemet med at tage vanddrivende er at når jeg skal på toilettet så er det nu og de havde ingen kundetoiletter. Mor og jeg måtte køre i Rosengårdscenteret og toiletterne var flyttet siden jeg var der sidst. Så det var nær gået helt galt og jeg havde ikke kraft til at forsøge at løbe. Det skal jeg ikke gentage en anden gang.

Jeg var træt da jeg kom tilbage til Assens, så jeg brugte det meste af eftermiddagen på langs, men nåede da at kommer op på første salen. Der har jeg ikke været i umindelige tider og jeg kunne se at mine blomster vist ikke har været vandet siden jeg var der sidst. Ti hi jeg tror ikke at der skal være noget levende ved pigerne.

Dagens positive: Jeg fik talt med Riget og blev enige om at jeg kommer ind til søndag i stedet for mandag morgen. Jeg har gået og tænkt på at der ikke er nogen grund til at presse kroppen mere end højst nødvendigt ved at kunne op kl. 4.15 og så være igang en hel dag. Jeg er glad for at aftalen er blevet at jeg kan komme søndag aften så der er ro på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar