søndag den 15. maj 2011

Tilbage på Riget

Efter en stille og rolig tur ankom jeg til Riget omkring kl. 20 og som jeg havde forudsag var det ikke noget problem at få en seng på en stue. Lars var her stadig så det var dejligt at få snakket med ham og Troels var også ved buffen, og selv om man siger at det ikke er rart er være på sygehuset er der alligevel en følelse af at komme lidt hjem og det er hyggeligt.

Jeg er kommet på stue med en der engang har boet i Assens og kender Palle. Uha der bliver snakket. Ellers har dagen gået med forberedelser af konfirmationen. Charlotte var forbi og vi fik sat en menu sammen og den er bare blevet rigtig god. Da Christian kom med Frederikke fik vi lavet en bordplan og Frederikke fik skrevet bordkort, så nu begynder det at ligne noget.

Mine lever er forhøjet men ikke mere end de var i mandags, så det er jo fint, men hvad det så er der giver mig kvalmen ved jeg ikke men min morgenmad kom ihvertfald op igen i morges.

Dagens positive: Jeg fik kikket mig i spejlet og opdagede en positiv bivirkning ved prednisolon. Det at jeg har fået lidt måneansigt har bevirket at mine rynker er næste væk - hvem har brug for botox :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar