lørdag den 14. maj 2011

Op og ned

Hold da op hvor jeg svinger. Jeg glemte at være opmærksom på at det nok ikke var den bedste ide at spise bøf i går fordi min mave stadig er sart. Det har så givet en noget afkræftet krop i dag, så jeg har ikke været meget ud af sengen. Samtidig har virkningen af prednisolonen slået igennem, så jeg føler at mit hoved sidder fast i en skruestik og der bare bliver klemt.

Min tilstand har desværre bevirket at jeg ikke komme til at nyde min billet til Henning Stærk, men må blive i sengen. Jeg synes ikke Palle skulle blive hjemme, så han og Carsten tog afsted på en herretur i stedet for.

Jeg fik ringet på Riget angående mine blodprøver men de kunne ikke lige finde dem, men mente at det skyldes at der var set på dem og der ikke havde været noget at bemærke, så det håber jeg så er rigtig - ikke at jeg er enig med den kvalme jeg har hele tiden. Vægten går også den forkerte vej, selv om jeg prøver at spise - jeg har ikke vejet så lidt siden før jeg blev gravid med Frederikke.

Dagens positive: Mor har købet årets første nye danske kartofler til aftensmad. Selvom mine smagsløg ikke er tilbage, kunne jeg stadig mærke og føle fornemmelsen. Mums

Ingen kommentarer:

Send en kommentar