mandag den 16. maj 2011

Dagen før BAL

Det var galt med at få luft her til morgen igen. Jeg skulle have været til røntgen kl. 9.15 og regnede med selv at gå ned, men vi måtte aflyse og flytte den til senere. Jeg var også svimmel, så da jeg tog med ned og træne, blev det i kørestolen, men tilgengæld fik jeg trænet godt, hvor mine ben syrede til og jeg fik kørt 2 km på cykel. Jeg fik pustet og jeg er faldet siden sidst, men alligevel er min lungefunktion nu omkring 35. Det er for mig en stor forbedring fra hvor jeg lå.

Jeg havde kvalme til middag og maden kom da også op igen, endda mens jeg havde besøg af Stine. Hun var forbi på afdelingen og det var hyggeligt at hilse på hende igen. Jeg valgte at prøve at tage et sug Oxis og det gav, så meget luft at jeg ved to tiden selv kunne gå til røntgen. Dejligt, så jeg prøver bare at tage to gange dagligt og se om det hjælper. Ellers siger de ikke så megt om hvad de tror der er skyld i hvordan jeg har det før efter de har været i lungerne i morgen. Jeg er færdig med at tage prednisolon. Skønt.

Dagens positive: Janne, Mathilde og jeg fik kørt tv med dvd afspiller ind på stuen og hyggede med "Storte kugler" og en af sygeplejskerne kom med jordbærtærte til. Mums det var så hyggeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar