søndag den 22. maj 2011

Ingen infektion

Ulempen ved at tage medicin selv er at når jeg bliver vækket nu mellem kl. 6 og 6.30, så kan jeg ikke nøjes med at række armen ud og sove videre. Efter jeg er færdig er jeg lysvågen, så er det bare at vente på at morgenmaden er klar omkring kl. 8.15. Tilgengæld var det dejligt at vågne op og vide at Palle kom i dag og han har besluttet at blive til i morgen også. Mor tager op og sover ved Frederikke, selvom hun nu ikke mente at der var nogen grund til det for hun kunne jo bare slå alarmen til. Hun er noget sej hvad det angår - hvis jeg tænker tilbage var jeg noget mere kylling i den alder og omkring at være alene hjemme, når det var mørkt.

Vi valgte igen idag og springe maden over på afdelingen og gå ned og spise. Jeg var ikke så sulten, så det blev bare til en fransk hotdog. Jeg var dog lige omkring kiosken og fange nogen osterejer, hvis lysten skulle komme over mig :-).

Jeg er helt uden infektion nu. Mit tal var i dag faldet til 5, så det bliver spændende hvad de siger til stuegang i morgen. Jeg har fortsat et håb om onsdag, men det kommer jo også anpå om de kunne tænke sig at tage mig til BAL igen tirsdag. Det snakkede de om i sidste uge, men jeg håber ikke at de skal ned og rode igen. Jeg vil gerne have fred til uge 12 - det er min uge 9 i morgen. Godt nok skal jeg herind igen i næste uge, men det er bare på ambulatoriet, så det skulle gerne være hjem samme dag.

Dagens positive: Min ilt falder til omkring 88 nu når jeg bevæger mig, så jeg er tæt på at kunne smide ilten også når jeg gå. Jeg troede endelig at jeg var der for jeg lavet en lille "gangtest" for mig selv om jeg følte at det gik rigtig fint, men der mangler lige det sidste. I morgen er der atter en dag....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar