mandag den 9. maj 2011

Udskrivning

Dagen i går fløj bare afsted. Jeg var ligesom også nød til at få pakket taske så jeg kunne være klar til afhentning kl. 17. Jeanette var forbi og jeg fik farvet håret - utrolig hvor meget det frisker op med sådan en omgang. Så det var dejligt at der blev tid til det.

Henrik, Wiwi og børnene kom på besøg om eftermiddagen. Det var dejligt at se dem og jeg havde jo heller ikke set dem siden min 40 års fødselsdag, men tiden er jo bare gået.

Taxaen kom præcis til kl. 17 og jeg havde absolut ikke lyst til at skulle forlade Assens og vende tilbage på Riget, men der var jo ligesom igen vej uden om. Vi kom til Riget kl. 19.30 og jeg havde fået Mathilde ind som sidekammerart. Da jeg først var på Riget, så er det jo hyggeligt og med alt den snakken blev kl. 23.30 inden jeg fik slukket lyset og fald til ro.

Det blev dog ikke til at sove igennem, som hjemme tilgengæld var kl mere end otte inden jeg synes jeg havde lyst til at stå op. Jeg var sikker på at jeg ville have taget på med alt det jeg havde spist i weekenden men jeg havde tabt mig. Det må hænge sammen med at jeg har beværet mig meget mere end jeg plejer.

Jeg fik trænet godt til formiddag med både cykel, styrketræning og trapper. Først på eftermiddagen fik jeg stuegang og jeg blev sat op i Prograf til 2,5 og så var der lidt svamp i lungerne med jeg skulle ikke have Vfend på grund af mine levertal, men jeg blev startet op med et andet produkt. Ellers var de godt tilfredse og jeg kunne UDSKRIVES og så komme tilbage næste mandag til BAL. Fantastisk. En hel uge hjemme :-)

Jeg fik lige spurgt omkring tandlæge fordi jeg havde læst at jeg skulle have antibiotika inden en tandrensning og jeg har til her i maj. Jeg blev frarådet at gå til tandlæge det første halve år på grund af infektionsfare, så jeg skal lige have ringet og lavet det om. Det med havearbejde bliver ikke noget problem for jeg har ikke tænkt mig at begynde at arbejde i den - jeg nøjes med at nyde. Endvidere blev jeg anbefalet at handle om formiddagen, så der ikke var så mange mennesker omkring mig der kunne smitte. Det er meget rart at få at vide for det var ikke noget jeg lige have tænkt på.

Jeg blev hentet kl. 16 og nu er jeg hjemme i Assens igen og nyder mit liv.

Dagens positive: MIN UDSKRIVNING nøjagtigt på 7 ugers dagen for min transplantation.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar