onsdag den 18. maj 2011

Øv dag

Jeg havde håbet på at vende næsen mod Fyn i dag, men det bliver ikke til noget. Inderst inde viste jeg også godt at det ikke blev til noget, for jeg kunne mærker at der var noget der ikke var godt i lungerne. Samtidig falder min iltning. Jeg ligger med 2 l og ilter omkring 92, når jeg så gå op toilettet så taber jeg helt pusten og falder til under 80.

Jeg kom til at tænke på forløbet da jeg havde den store afstødning, så jeg var tilbage på bloggen og læse og jeg kan se at jeg er ved at lave samme forløb. Jeg talte med lægen om det ved stuegang fordi jeg ikke vil stå på tirsdag en en 3 i afstødning, for så har jeg ikke en chance for at komme til konfirmationen. Mine crp-tal er steget fra 16 i går til 82 i dag, så jeg bliver startet op i antibiotika og så vil de tage stilling til prednisolonen. Samtidig er der bestilt en masse prøver og jeg venter på at komme til scanning. Jeg skal ikke regne med at komme hjem den næste uge :-(

Dagens positive: Jeg er glad for at jeg starter behandling op nu, så jeg kan komme ovenpå til næste uge. Det gør at jeg stadig har muligheden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar