torsdag den 12. maj 2011

En træt dag

Så lykkes det endelig at komme om på højre side at ligge. Det er fantastisk at slippe for kun at skulle sove på ryggen. Venstre side lykkes den første nat, hvor jeg var på orlov i sidste uge. Det at kunne sove som jeg vil igen.

Jeg fik slet ikke skrevet i går at jeg har fået købt pulsoximeter, så jeg kan måle min iltning. Jeg fik mor til at købe den gennem Ældresagen for der var den meget billigere. Jeg er rigtig glad for den og det er rart at kunne følge med om jeg holder niveau.

Jeanette var lige omkring og sige hej, og hun havde to gavekort med til mig. Et fra Else og Aksel og et fra Margit og Arly. Jeg blev meget glad for så kan jeg købe blomster efterhånden som mine buketter ikke kan mere. Rigtig rigtig god ide.

Jeg var omkring lægen og fik taget blodprøver idag og derefter fik jeg talt med Riget omkring prøvesvarene. Vi aftalte at jeg ringer omkring middag i morgen for jeg er begyndt at blive gul under øjnene og jeg kastede op i morges og har haft meget kvalme. Alt peger på at mine levertal stiger. Det vil være rart at kunne få tilrettet min medicin inden weekenden.

Ellers har min dag ikke været den bedste. Jeg ved ikke om det er levertallene eller om jeg har været for hård ved kroppen de seneste dage, men jeg har ikke været meget ud af sengen. Jeg har været meget meget træt og jeg måtte få mor til at hjælpe mig, da jeg skulle i bad for kroppen ville ikke lystre. Her sidst på dagen synes jeg dog at jeg havde det bedre.

Dagens positive: Palle og jeg har vundet to billetter gennem Assens Lokalavis til Henning Stærk på lørdag i Tobaksgården. Det bliver dejligt. Jeg tager bare maske på så jeg kan komme med. Frederikke var ikke helt tilfreds for hun havde forsøgt at vinde billetter til biografen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar