torsdag den 26. maj 2011

Mon jeg lærer det.

Jeg har vist gjort det igen - altså haft for meget fart på, så der har været dømt seng fra først på eftermiddagen og resten af dagen. Min krop kan ihvertfald ikke lide mig.

Igår var jeg på dasken i mange timer sammen med Britta. Vi var ude og finde hvilken blomster vi skulle bruge til borderne og det bliver bare rigtig godt. Gitte var sød til at hjælpe os, så jeg er ikke i tvivl om at borderne bliver rigtig flotte.

Hertil morgen startede jeg op med træning ved Marianne igen. Det er det her jeg har glædet mig til. Glædet mig til at bygge op i stedet som for transplantationen, hvor jeg bare blev ringere og ringere. Der er lang vej for mine muskler er ikke eksisterende - særlig i benene, men på den anden side så er der da noget at arbejde med.

Efterfølgende kørte mor med mig ned i byen og vi fik byttet mine sko og hun gik på apoteket for mig. Jeg har valgt at holde mig derfra med alle de syge mennesker der er samlet der. Det besøg kunne jeg godt have undværet for jeg har fået ordineret piller fra Riget som jeg selv skal betale og der er til 1½ måned og de koster 1400 pr. gang og der gives ikke tilskud og derfor får jeg heller ikke noget fra Danmark. Sødt. Jeg skal vist lige have en snak med dem på Riget på tirsdag om at vi skal finde noget andet.

Dagens positive:Min iltning er rigtig fin og den holdt sig oppe under hele min træning, så jeg nyder at være helt uden ilt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar