mandag den 23. maj 2011

Jeg var frisk her til morgen, så jeg nåede at komme i bad inden der blev kø på badeværelset kl. 7.30. Det var også rart at have det overstået inden Palle kom. Det er hyggeligt at have ham her og vi får siddet meget i buffen og snakker. Vi blev enige om at han kørte til Fyn lidt før middag så han kunne nå hjem til et møde der var på arbejde. Det har han jo mulighed for nu når han har lånt en bil, som han kan komme omkring i. Jeg har haft yderligere fald i mit infektionstal. Jeg er nu nede på 5 og jeg turde begynde og tro på at komme hjem.

Jeg tog med på træningsholdet til middag, og jeg synes det er så hyggeligt at træne samme i stedet for at sidde på en cykel på afdelingen alene på gangen. Det er dog mærkeligt at når jeg gå så falder min iltning til 87-88, men jeg kunne sidde og træne på stol og bagefter cykel 2,1 km uden at min iltning falder. Mærkeligt.

Jeg fik først stuegang kl. 15.30 og der var både godt og skidt. Det gode er at de er så glad for mine infektionstal at de regner med at sende mig hjem til onsdag. Det dårlige er at de ikke tror at jeg kan klare mig uden prednisolon. Den er svær at sluge og jeg tror lige der går lidt inden jeg kan fordøje den. Det som jeg hele tiden før transplantationen havde sagt at jeg ikke ville leve med bliver pludselig hverdag. Jeg tror nok at jeg vælger at parkere den lige nu til efter konfirmationen på søndag og så må jeg bearbejde det bagefter. De havde nogle andre piller, som de vil prøve i stedet for predisolon, men som minder om. Jeg skal lige prøve at ringe til OUH i morgen for jeg mener jeg på et tidspunkt at prøvet noget tilsvarende der uden der kom noget særligt ud af det.

Dagens positive: Jeg har smavset i lagkage. Palle havde med fra Gitte og Frank og så gjorde det ikke noget at jeg ikke kunne lide aftensmaden, når jeg kunne kaste mig over den. Det var bare skønt. Så nu håber jeg at det viser på vægten i morgen, så jeg ikke får ballade igen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar