onsdag den 4. maj 2011

Besøg hjemmefra

Min fysioterapeut mente at jeg satte ny standard for træningsniveau idag. Jeg trænet så meget så jeg kastede op - det er det med at kende ens begrænsninger :-). Til gengæld kunne jeg så tage et ekstra træningssæt bagefter. Det havde hun ikke oplevet før....

Jeg fik en god snak med lægen til stuegang, men de vil ikke sige noget endnu omkring om jeg må komme hjem, få de ser om mine levertal ændre sig igen, nu at jeg er startet op på pillerne. Hvis det bliver, så bliver det tidligst fredag og det bliver kun orlov. Det er også okay. Bare det at få lov at komme hjem i et par dag vil være skønt, men jeg tager en dag af gangen og ser hvad der sker.

Jeg har haft besøg hjemme fra af Jeanette og Tina. Rigtig tøsehygge og jeg nyder at jeg har det så meget bedre at jeg ikke behøver at sove til middag men kan få det hele med. Jeg har jo aldrig synes at det var sjovt at gå glip af noget. Det var bare så dejligt at se dem - Jeanette og jeg er jo slet ikke forvent med at være så meget væk fra hinanden.

Dagens positive: Jeg har lagt ilten helt her til eftermiddags og jeg er blevet målt flere gange og det har i orden, så til aftensmaden var jeg ude og spise helt uden ilt. Det er skønt at få min frihed igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar