torsdag den 5. maj 2011

hjemme på orlov

Det lykkes at blive "løsladt" endda allerede over middag. Jeg kan ikke forklare den glædesrus beskeden gav. Tænk at kunne komme hjem til Assens og så få muligheden for at få både fredag og lørdag, som hele dage. Jeg skal være tilbage på Riget igen søndag aften, så der er bestilt afhentning fra kl. 17 om eftermiddagen.

Når jeg er tilbage vil de så tage stilling til om jeg skal til BAL tirsdag ellers venter vi til ugen efter. Vi får se og så håber jeg på at mine levertal holder sig i ro, så min orlov ikke bliver afbrudt. Nå det vil jeg ikke tænke på - jeg vil bare nyde og glædes.

Dagens positive: Det er der vist ikke tvivl om hvad det er - min ORLOV...... :-D

2 kommentarer:

  1. ... der kan du bare se ...
    TÅLMODIGHED (selvom det er svært) BELØNNES ...

    Nyd det .... Holger

    SvarSlet
  2. Tak Holger. Jeg har jo et dejligt langt liv foran mig. Så til september suser jeg rundt i Horsens :-).

    Hils din kone.

    SvarSlet