fredag den 20. maj 2011

Rejer med hveder

Jeg har været helt uden ilt i nat og hele dagen så længe jeg er i min seng. Dog falder jeg fortsat når jeg bevæger mig, men mon ikke det går i orden i løbet af et par dag, så jeg kan være helt uden hele tiden.

Det har været nedbrudsdag på Riget. Først har netværket ikke virket og så stod lyden af til min tv, så jeg fik dem til at finde en bytter til mig for ellers kunne det godt gå hen og blive en lang weekend. Nettet er stadig nede men jeg har gudskelov taget mit mobilebredbånd med, så jeg fortsat er i kontakt med omverden.

Jeg havde besøge af Mie i eftermiddag og der blev rigtig tøsehygget og vi gik i stuen og spiste aftensmad - og jeg kunne forstå at jeg var ikke gået glib af noget på afdelingen :-). Lige nu kikker jeg på de skønneste bonderoser hun havde med.

Her til aften kom Janne op til hygge og hun havde ud over hveder og de lækreste rejer ned dressing med. Mums og så spiste jeg igen. Vi havde sat os ud ved buffen og havde en rigtig hyggelig aften sammen med Troels og hans kone Susanne. To rigtige dejlige menneske.

Jeg er ved at være selvkørerne i min antibiotika, men jeg blev lidt overrasket da sygeplejesken sagde at de tal de måler i forbindelse med mit immunforsvar var heldigvis steget igen, så jeg slap for at komme i isolation - jeg tror kæben sad nede på brystet af mig. Isolation. Det er der ligesom ikke nogen der har talt om. Gad vide hvornår de lærer at kommunikere her på Riget - der kunne de lære meget af C4 på OUH.

Dagens positive: Det har været en god dag og jeg kan mærke kræften og glæden vende tilbage. Det har været skønt at kunne gå omkring igen og være social og ikke være bundet til min seng. Livet er herligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar